måndag 25 augusti 2014

Fullt ös och positivt tänkande...

Yeay! Idag är det upprop! Första dagen på högskolan! Jag har fortfarande svårt att tänka mig att jag ska gå på högskolan... ;-)

Annars då? Jo, det känns bättre idag. Mycket. Jag hoppas det håller i sig. Jag vet vilken väg jag vill välja och hoppas det är rätt. Tror innerst inne att det är rätt. Men det kräver lite energi och förtroende att hamna rätt. Tillsammans ska vi klara det... Ja, jag vill och hoppas det...

Utöver det rullar livet på. Jag skulle ha en lugn vecka innan skolan drar igång för fullt... Trodde jag... Idag är det upprop och sen hem för att hämta Emilia och åka med henne till logopeden. Imorn ska jag iväg på förmiddagen och på eftermiddagen har Malin 4-årskoll på BVC. På onsdag ska jag träffa Marie-Louise och så känns det som att det är nåt på kvällen jag glömt... På torsdag är det uppföljning av early stopp-studien och sen föräldrarmöte på kvällen. På fredag skulle jag behöva ge mig ut på datorjakt... Och sen kommer den lugna helgen...? Eller inte... Skulle behöva hinna med ett besök på lördag förmiddag för att sen ge mig iväg till Erika och hennes födelsedagsfirande. Vilket innebär att jag kommer sova borta... En lugn vecka var det... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...