tisdag 26 augusti 2014

Fram och tillbaka..

Gårdagen blev bra. Jag kan numera säga att jag går på Södertörns högskola. Skumt. ;) Det var upprop och lite info bara igår och därefter valde jag att åka en snabbis till Handen. Tur var det för där hittade jag kjolen jag hade spanat in i rätt storlek. Yeay! Hann med en snabb lunch innan det var dags att åka hem. Plockade upp Emilia i skolan för ett besök hos logopeden.

Även kvällen fortsatte i ett. Först middag och sen iväg till skolan med ungarna. Sportsgear skulle komma och ha försäljning med handbollen. Tyvärr blev det inte så, så Emilia får fortsätta sin väskjakt. Jag och Oskar fortsatte därifrån till scouterna. Äntligen kan han kombinera scouter och handboll igen.

Idag är fötter och ben allt annat än sams med mig. Det var en pina bara att gå fram och tillbaka till dagis. Så dagens planer fick ställas in tyvärr... Ja, ja... Jag ska knåpa ihop en personlig almanacka till familjen istället. Yeay! Och så ska jag kika på datorer. Synd att jag inte kan klämma och känna bara...

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...