torsdag 17 juli 2014

Toppendag!!!

Vilken härlig dag jag fick på jobbet igår. Hann inte alls känna att jag var trött. Vi besökte Bergianska trädgårdarna. Oj vad mycket vackra växter och blommor vi såg. Och då såg vi ändå inte allt!

Efter jobbet mötte jag upp Sofia en kortis nere i Nynäs. Var alldeles för länge sen vi sågs.

Därefter skyndade jag hem. Middag med Johanna väntade. Och inte vilken middag som helst. Vi åt kräftor!! Såååååå gott!!! Jag njöt av varje tugga! Vi avslutade kvällen på balkongen med en smaskig efterrätt.

Kvällarna är så där härliga igen. Varmt sent, sent. Nackdelen är att lugnet och friden infinner sig när jag borde sova. Så jag röstar för liiite mörkare kvällar nu. Vill kunna sitta i mörktet på balkongen. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...