fredag 18 juli 2014

Äntligen fredag!

Yeay!!! Äntligen fredag!!! Veckans sista arbetsdag är här! Däremot får jag vänta ytterligare ett dygn innan jag får träffa familjen...

I eftermiddag ska jag istället lägga tiden på att handla födelsedagspresenter. Tjejerna fyller ju år nästa vecka.

Men innan dess ska jag jobba. Jag hoppas verkligen att det står handling på planeringen idag. Jag glömde bort/orkade inte att fixa lunch igår. Hela gårdagen hade jag huvudvärk som bara ökade hela tiden. Så efter jobbet handlade jag en god middag och gick hem och bara var. Avbokade kvällens baddejt för att istället sitta ett par timmar i fåtöljen. Orkade inte ens sitta på balkongen... Som tur är känns huvudet mycket bättre idag. Jag behöver det...

Den underbara bilden har jag stulit av min man. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...