onsdag 2 juli 2014

Slarvmaja!

Japps, jag erkänner. Vi är slarviga med vissa saker. Så om tex röret till sköljvattnet från tvättmaskinen svämmar över så slänger vi ner slangen i badkaret istället. Och sen brukar vi glömma bort att rensa röret på ett tag... Det är ju så jobbigt att flytta ut tvättmskinen och klättra över badkaret in bakom...

Nu har vi gjort det igen. Men idag fick jag för mig att rensa när jag redan höll på och fixade stoppet i badkaret... (Vad kan det bero på liksom... ;-) Det var ett fint litet stopp jag hittade... Jag undrar hur stort det var innan det torkade ihop... Ja, jag är en slarver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...