onsdag 2 juli 2014

Ge mig mer sömn!

Hur kunde jag tro att semester skulle betyda sovmorgon...? Å andra sidan slapp jag gå upp före klockan sex så att väckas kvart i sju är väl okej då... Om jag ska se det positivt...

Mindre kul är det när två av monstren startar världskrig om vilken sked det ska ätas med... Det var precis vad jag önskade som start på dagen... Eller inte...

Idag ska det packas. Massor av kläder. Barnen ska få varsin lista på vad dom behöver. Sen tänker jag bara kontrollera att det är helt och rent innan det hamnar i väskan. ;-)

I övrigt ska jag väl plocka klart det jag inte gjorde igår. Vi besökte Johanna istället. Så en del är kvar. Och så ska jag virka klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...