tisdag 1 juli 2014

Semestern har börjat!

Semester, sovmorgon, sol och bad... Semester är det i alla fall... ;-) Men jag är inte ledsen för resten av veckan utlovas det sommar!!! I helgen över 25 grader varmt. Yeay!!!

Sovmorgonen då? Först vaknade jag strax efter fem i morse. Och kunde inte somna om. Det tog en bra stund. Sen väckte Malin mig vid halv sju... Ikväll ska jag prova med mörkare gardiner i hennes rum... ;-)

Nu står en rabarber- och jordgubbspaj i ugnen. Den ska jag och barnen ta med hem till Johanna. Dit vi ska för att rasta monster... Det är gråmulet ute och barnens humör är lika härliga som vädret... Så vi hittar på nåt. Allt som borde ha gjorts hemma skjuts upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...