måndag 30 juni 2014

Semestervecka!

En ny vecka med nya erfarenheter är här. Det blir en kortbarbetsvecka för mig. Jag jobbar halvdag idag sen är det ledigt resten av veckan. Barnen skulle ha gått på dagis och fritids medan jag jobbar idag men får vara hemma hela dagen. Emilia väckte mig i natt efter att ha drömt mardrömmar och jag upptäckte då att hon har feber. Hoppas det går över snabbt och att vi även får med oss vädrets makter på vår sida. Jag vill ha en fin semestervecka.

Men jag ska inte gnälla allt för mycket över vädret. För även om det är kallare än vi önskar så har det inte kommit några stora mängder regn. Det har mest varit grått bara... Men det vore bra om mina grönsaker fick växa till sig. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...