torsdag 10 juli 2014

Saknad och lite väl varmt...

Jag vet att jag har tjatat om sol och värme. Men idag hade jag kunnat tänka mig en mellandag. Det ska ju bli ännu varmare än igår. Hur det nu är möjligt...
Jag hade fått ganska bra med.färg igår när jag kom hem. Efter en dag ute är ju inte det så konstigt. Bilden jag tog visar en väldigt röd nyans men riktigt så illa var det inte som tur är.

Sen hoppas jag på en lugn dag för kroppens skull. Ben och rygg är riktigt trötta efter gårdagens promenader. Vi får väl se...

Jag ser i alla fall fram emot att det är fredag imorgon. Äntligen ska jag få åka ut till min familj!! Jag trodde inte det skulle vara så jobbigt att vara ifrån dom och måndag och tisdag gick bra. Men igår var det jobbigt ett tag. Det är tur att jag kan åka ut över helgerna i alla fall...

3 kommentarer:

  1. Men hjälp vad färg du har fått människa!

    SvaraRadera
  2. NEJ jag skrev en kommentar , och så försvann allt när jag skulle Publicera, trött jag blir

    SvaraRadera
  3. det handlade om sol och rödhet , super långt men orkar inte skriva om det . ta det försiktigt i solen i alla fall

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...