fredag 11 juli 2014

Om jag säger förlåt då...?

Förlåt! Det var inte meningen att klaga på värmen! Jag lovar. Den var helt underbar!
Så, nu har jag bett om ursäkt. Kan jag få tillbaka värmen nu? ;-)

Igår kväll fikade jag med Johanna på balkongen. Rätt vad det var kändes det lite svalt. Mycket riktigt, fem grader svalare än kvällen innan. Jag fick till och med ta på mig en långärmad tröja. Så kan vi ju inte ha det. ;-) Morgonen idag har startat lite svalare än övriga morgnar den här veckan. Det kunde väl ha fått va ett mellanting i alla fall...

Nä, jag ska inte gnälla. Det är skönt med en mellandag. Men jag tänker fan gnälla på regnet som ska komma i helgen. På mina lediga dagar?! När jag ska sola och bada!! Jaja, det blir nog bra.

Nu är det dags för veckans sista arbetsdag. Skönt! Inte för att jobbet är tråkigt. Tvärtom. Igår var vi till exempel på Medeltidsmuseet. Riktigt trevligt. Men jag vill ha sovmorgon! Så håll tummarna för att jag får det imorn. Och på söndag. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...