onsdag 9 juli 2014

Ljuva sommar ger trötta fötter...

Vilken dag! Trots humördippen imorse blev dagen bra! Efter morgonbestyren gav vinoss av ner till hamnen. Den låååånga vägen. Det tog ungefär 1,5 timme för oss att gå till NSS klubbhus. Via Nynäsvägen, förbi Gotlandsfärjan och hamnen. I strålande varmt solsken. Jag var en aning trött i fötterna när vi kom fram. Väl på plats blev det en väldigt god lunch i solskenet och sen en massa virkning. Nästa projekt är nästan klart. Jag ska hem och avsluta det nu.

Vägen hem blev inte lika lång. Och tog väl ungefär halva tiden då vi gick en annan väg. Och som tur är dök eftermiddagsbrisen upp så det fläktar härligt. Lägg till att det faktiskt är några moln på himlen nu... Så det blir hwm att vila fötter och ben ikväll. Och jag är väldigt tacksam att jag inte måste ge mig ut nåt efter att jag har kommit hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...