onsdag 9 juli 2014

Lite bottenkänning i sommarvärmen...

Ännu en morgon med strålande sol och blå himmel. Det är redan 20 grader ute. Ljuvligt! Underbart!

Men idag känns det tungt. Jag vill ockå vara ute på sjön med Tony och barnen. Sola, bada, umgås... Visst får jag njuta av solen nu med. Men det är trist att inte få tillbringa semestern i skärgården... Känns konstigt. En vecka eller två fine. Men att jobba alla Tonys fyra semesterveckor... Jaja, det blir nog bra. Eller det blir bra. Men det är jobbigt...

Jag hoppas att vi kommer ut i dag. Igår blev vi kvar hemma hela dagen pga strul som ingen kunde råda över. Visst var det okej att sitta och virka och skriva korsord nästan hela dagen men jag gör det hellre ute... ;-)

Nä, virka klart kanske. Hälften av det påbörjade projektet är klart... Hoppas bli klar före helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...