måndag 7 juli 2014

En ny jobbvecka!

Måndag. Ny vecka, nya erfarenheter. Jobb. Ingen semester längre alltså... Känns ganska okej att jobba i sommarvärmen. Men det kändes konstigt att säga hej då till familjen som åker iväg. Misstänker att det ikväll kommer vara helt okej att vara ensam men att det kommande dagar kommer kännas konstigt att vara solo hemma... Jag får fylla mina kvällar med vänner. :-)

Jag är i alla fall jätteglad att väderleksrapporten lovar strålande sol och värme kommande tio dagar. Det är alla semesterfirare värda. Och förhoppningsvis blir vattnet varmt snart. Då kan jag alltid tvinga nån att åka och bada med mig nån kväll.

Hoppas ni andra får en fin sommardag! Njut!!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...