lördag 19 juli 2014

För lite tid och sällskap

Yeay! Idag ska jag äntligen få krama på min man och mina barn!!! Som jag har längtat!

Igår blev det en bra dag på jobbet som följdes av en kväll med shopping. Johanna och jag drog iväg till Kungens kurva. Ett antal affärer hanns med. Eller ja, vi startade redan på Net on net i Slagsta men det får ni hör mer om fram över.... Klockan åtta stängde dumt nog alla affärer och vi fick ge upp presentletandet... ;-)

En snabb, extremt dålig middag på McDonalds (dom ska få ett fint gästklagomål av mig...) efterföljdes av ett besök på ica maxi. Där tiden än en gång gick alldeles för fort. Dom borde väl förstått att vi behövde mer tid på oss... Å andra sidan va klockan långt efter 22 innan vi var ute ur affären. ;-)

Hem. Plocka upp. Packa lite. Plocka ordning. Till slut sova... För att starta dagen med att packa klart. Nu avslutar jag frukost på balkongen. Och jag har sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...