måndag 16 juni 2014

Tantvarning och stress...

Jag har börjat virka. Efter påtryckningar från bla Lilith, som säger att det är perfekt terapi. Pappa säger att det är tantvarning. ;-) Hittills har det resulterat i en blåsa och träningsvärk i armen. Ett par rosor och ett mobilfodral (som inte är helt klart...). Nu hoppas jag att terapidelen ska ta över helt och få stress-spänningarna i kroppen att släppa...

För inte nog med allt som stressade innan helgen. Jag kom nyss på att det bara är ett par dygn kvar att packa inför midsommar. Och det riskerar att bli jobb från tisdag till fredag för mig. Plus att jag ska iväg på ett event i morgon, Safe in the sun. Om säkerhet vid sol och bad. Det vill jag inte missa...

Men stressen tär tyvärr. Så håll tummarna för en lugn vecka där jag hinner massor. Och att jag hittar min kom i håg-lapp om vad som saknas i båten. ;-)
Och just det. Håll även tummarna för att tågstrejken inte utökas på fredag... Två timmars resa kommer i så fall bli tre, fyra timmars resa... Jippi eller inte...

2 kommentarer:

  1. vilken söt ros du virkat :)
    jag håller tummarna för att din stress lägger sig snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Inte bra med mer än kortvarig stress som man sedan behöver återhämta sig från.
    Gäller att hitta saker att göra för att återhämta sig - hoppas virkningen kan få dig att slappna av och på vis slippa lite stress.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...