tisdag 17 juni 2014

Jobba, tveksam och nöjd!

Gårdagen blev en helt okej lagom slapp dag. Barnen lekte med kompisar både hemma och borta. Jag hann plocka en del men orkade inte göra så mycket som jag hade tänkt mig. Avslutade istället dagen med att skriva listor på vad som behöver fixas.

Idag väntar jobb. Sista introdagen innan jag imorgon ska börja gå helt ensam på schemat. Det innebär dessutom att jag tyvärr funderar på att hoppa kvällens event... Som jag egentligen skulle vilja gå på... Jaja... Det löser sig. Jag får fundera ett par timmar.

Igår kväll passade jag dessutom på att avsluta virkprojekt mobilfodral. Det blev snett och vint, mest för att jag virkade olika hårt, och är allt annat än perfekt. Men jag är nöjd med tanke på att det är första försöket. Nu har jag beställt hem garn till nästa projekt. Jag hoppas det hinner fram innan midsommar bara. Det vore perfekt att syssla med det då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...