söndag 29 juni 2014

Lugnt och skördat.

Idag kör vi på plocka och fixa i lugnt tempo. Så där lagom som det ska vara på en söndag. Tyvärr har vi lite helgmonster på besök... Dom har en förmåga att dyka upp så fort det handlar om att städa och plocka ordning efter sig... Suck!

Vädret blev bättre än förväntat idag. Inget regn hittills även om det är mulet. Och någorlunda varmt. Inte kallt i alla fall. Så jag har passat på att pyssla om blommorna lite. Och skördat persilja. Tyvärr glömde jag fota krukan innan. Trots att jag har klippt bort massor är det mycket kvar.
Det jag klippte bort har rensats på pinnar/kvistar och sen kastats in i frysen. Blir perfekt till höstens grytor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...