måndag 9 juni 2014

Min lilla oas!!!

Äntligen!!! Jag älskar verkligen min balkong och vill jättegärna ha blommor och andra växter att ha på den. Problemet har varit att jag inte har fått till det vettigt med tvättställningen. Först tänkte jag skita i att ha den på balkongen men det känns dumt. Jag har funderat och funderat. Idag kom jag på det!

Jag offrade kökspallen. Jo, jag är fortfarande lika kort men eftersom pallen oftast står belamrad med sånt som ska till återvinningen och jag alltid tar Malins tripp trappstol spelar det liksom ingen roll. Så pallen fick flytta ut på balkongen. Jag flyttade om på bord och stolar så dom hamnade mer i ena hörnet och ställde pallen med växter där bord och stol stod innan. Och tvättställningen får plats där den alltid har stått. Perfekt!!!

Och inte blir det sämre av att solen strålar och det är jättevarmt ute!!!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...