tisdag 17 juni 2014

Hemmakväll...

Det blev inget event för mig ikväll... Hur gärna jag än ville gå på det så kände jag att jag inte hade tid. Jag behövdes här hemma. Annars kommer vi inte hinna. Plus att jag är för trött. Det var första långdagen på jobbet och även om det inte var fysiskt ansträngande så är det massor att ta in. Speciellt som jag ska gå min första ensamma dag imorgon... Det är lite läskigt. ;) Men det ska nog gå bra. 

Ikväll har jag för första gången på ett tag varit duktig och tagit tag i måsten vid datorn... Det är nackdelen med ingen skola - jag startar inte datorn lika ofta. Och ibland behövs det. ;) Måste bli duktigare på att starta datorn men det är ju så smidigt med mobilen... ;)

Men nu har jag lekt klart med datorn för idag. Nu ska här snabbpackas lite, förberedas inför helg och morgondag... Och längtas lite till brevbäraren kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...