lördag 21 juni 2014

Jobb, isbjörnar och vinst!

Stressa lite hit, packa lite dit och toppa med jobb där emellan. Ungefär så har veckan sett ut. Men det slutade bra om än lite blött. För när allt var färdigpackat och jag hade kommit iväg till jobbet i torsdags morse gav sig Tony och barnen iväg ut på sjön. Och dom fick regnet som sällskap nästan hela dagen. Lagom till jag slutade jobba hade det regnat klart för dagen i Ösmo och torsdagen slutade i härligt sommarväder. Medan resten av familjen slutade dagen i skärgården fick jag stanna hemma för att kolla på SOS sällskapsresan. ;-)

Igår såg vädret lovande ut på morgonen och solen var framme nästan hela dagen. Men den värmde inte. Nästan hela dagen låg temperaturen på 10-12 grader... Själv var jag inomhus hela dagen men inte familjen. Det var en påpälsad familj som mötte mig när jag äntligen fick mönstra på i midsommarfirandet.

Vi fick en toppenkväll trots kylan. Mycket härligt sällskap och gott att äta och dricka. Plus dans på dansbanan. Dessutom lyckdes Oskar välja ut lotten som gav oss andrapris i midsommarlotteriet. Allt som är med på bild plus två fina vinglas i plast. En härlig vinst! Bjuder på en bild av solnedgången igår med.

Idag väntar lekar och äntligen sillunch för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...