måndag 12 maj 2014

Stanna tiden!

Hjälp!!! Var tar tiden vägen?! Det går sjukt snabbt just nu och jag hinner inte med. Två veckor kvar i skolan. Två veckor kvar på komvux. Sen kommer jag att ha ett fullständigt slutbetyg på gymnasienivå. Känns både skönt och sorgligt att det snart är slut. Men förhoppningsvis väntar nya äventyr efter sommaren... :-)

Förutom att jag ska hinna plugga och ha lektion idag ska hemmet få sig en omgång.  Av nån anledning behövs det alltid på måndagar. ;-) Dessutom måste jag sätta mig och kolla alla kalendrar,  veckobrev och liknande. Jag har noll koll på vad som händer och vet samtidigt att det händer massor den närmaste tiden. Skolorna har en massa extra inplanerat,  både på skoltid och efter skoltid. Sen är det min skola. Träningar och scouter. Allt detta och mycket samtidigt som jag har sjukt mycket skolarbete.
Och jag ska på begravning med. För min farmor. Det var hon som gick bort förra veckan...

Jaja. En sak i taget. Frukost först!
Bilden skickade mamma från Grekland förra veckan. Jag ska drömma mig dit lite... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...