fredag 16 maj 2014

Sommaren kom och jag rymde!

Vissa dagar vill man bara inte vara hemma och inomhus. Idag är en sån dag. Dom har lovat sommarväder och varmt ute. Då har jag ingen lust att sitta inomhus iaf. Och som tur är har jag en bunt uppgifter i naturkunskapen som ska göras med enbart boken.

Så jag packade väskan för en dag i båten. Det blev en "man tager vad man haver" till lunch. Jag hade ju inte planerat för lunch på vift. Men jag hittade lite räkor i frysen, kokade ägg och tog med lite bröd. Spontanlunch i solen. :-)

Det är strålande sol och det gör mig på bra humör. Lägg till att jag faktiskt kam sitta här i sittbrunnen i bara linne! Yeay!!!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...