torsdag 8 maj 2014

En tung dag...

Jag tror det gick bra på intervjun igår... Hoppas det! Men fortsätt ni att hålla tummarna. Det dröjer visst ett par veckor till innan svaret kommer...

På eftermiddagen var jag till läkaren. Det gick bra det med. En remiss för att få hjälp med ätande och vikt skall skickas. Känns läskigt och spännande på samma gång.

Efter läkarbesöket tog jag Sebastian med mig för skoshopping. Han behövde både gympaskor och stövlar. Dum som jag var köpte jag inga stövlar till mig... För idag ösregnade det på väg till dagis. Och jag svor faktiskt inte över vädret, jag svor över mina blöta fötter. Så snarast behöver ett par stövlar handlas...
På kvällen fick jag ett dödsbesked. Väldigt ledsamt. Vet inte om alla berörda har fått reda på det ännu så jag skriver inte vem det är nu... Men det gör mig otroligt ledsen.

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...