tisdag 27 maj 2014

Jag gjorde det, jag klarade det!!!!!!


Yeay!!! Är det nu jag ska hojta "jag har tagit studenten!!!"? :-D För det är ju det jag har gjort egentligen. Idag fick jag det sista betyget i det som ska bli ett slutbetyg! Jag fick ett B i webbutveckling. Yeay! Och ännu mer stolt är jag över gårdagens betyg i naturkunskap. När jag började den kursen siktade jag inte allt för högt. Det har gått bättre än jag har trott hela tiden och jag fick till slut ett D! Det innebär att jag kommer ha ett endaste E av 23 lästa kurser dom sista två åren!! Jag är nog lite chockad över mig själv. ;)

Igår var jag och skrev anställningspapper på nya jobbet. I sommar kommer jag att jobba som personlig assistent och passar jag på den tilltänkta platsen kommer jag bara att jobba måndag till fredag. Det kändes som värsta vinstlotten ju! Det kändes genast massor mycket bättre att jobba hela sommaren när jag vet att jag kommer kunna tillbringa dagarna med barnen och Tony på helgerna.

Dessutom har jag tagit första steget för att säga upp mig från McDonalds. Jag måste säga att det känns lite konstigt. Jag har varit anställd där i en väldans massa år ju, sedan vintern 2001. Helt klart dags att gå vidare. Jag ska in till restaurangen på måndag och skriva papper...

Nä, nu ska jag ut i stormvindarna (ja, jag överdriver en aning) för att hämta hem ett stycke minimonster. Oskar och Emilia är redan hemma. Sen ska vi packa... För i helgen nalkas det cuper och hajker...

1 kommentar:

  1. Tänkte på en sak... Du har väl sökt NÅGON utbildning inom web/marknad?!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...