tisdag 27 maj 2014

För mycket ordning?

Eftersom det tydligen klagas på bloggare att vi är för mycket guld och gröna skogar så kommer här en vardagsbild. Utsikten från fåtöljen där jag sitter. En överfull tvättställning. Orken räckte inte till att vika undan den torra tvätten igår.
I hallen står tvättställning nummer två. Den är full. Värmen och solen gjorde att jag hann tvätta flera tvättar igår. Om jag tänker efter finns det nog en blöt tvätt i maskinen med... hmm...

Längst bort i bild, ovanpå stolen, står en liten ikeakasse full med tidningar. Som ska få en bättre plats. Nån gång...
Ovanpå tidningarna står cdspelare, dvd och grammofon. Dom hamnade där i påskas när tvbänken gick sönder. På den vägen är det...

Så även om jag mellan varven lägger upp bilder på hemmet när det är nystädat finns det ofta små hörn som inte syns i bild. Tvätthörnet och bänken bredvid micron är såna där hörn som borde utrotas. ;-)

Har du nån plats som alltid blir kaos?

3 kommentarer:

  1. Kaffebänken är hopplös att hålla ordning på.

    SvaraRadera
  2. Jag har allt för många sådana där "hörn"...
    Men ja det är som du skriver i alla bloggar ser man bara det skinande rena, snyggt möblerade, stiligt inredda ställena. Ibland (ofta) undrar jag hur det ser ut utanför bild... För jag tror inte man har så där snyggt, undanplockat och stiligt överallt...? Eller har vissa det så kanske? Men nej vi har allt för mycket grejer för det. Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...