onsdag 2 april 2014

Fotoutmaning och trött...

På instagram finns det en fotoutmaning - #fotoutmaningapril2014.  Jag valde att hoppa på den. Tyckte att det var lite kul.

Idag är jag trött. Somnade alldeles för sent igår. Det är Tonys fel. Han kollade på TopGear och dom gör ju så sjuka grejor. Igår åkte dom gamla skruttiga lastbilar genom Burma. Kanske inte låter så kul men jag skrattade så jag kiknade. Synd bara att jag missade slutet. Hann somna....

Idag väntar skola och sen mer skola. Först lektion och sen en massa uppgifter hemma i datorn.
Igår fick jag planeringen för nästa plock. Totalt ska jag läsa 175 poäng (100p räknas som heltid). Plus att jag skulle behöva börja jobba då... Jaja. Det går nog bra. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...