tisdag 1 april 2014

Babbel babbel...

Jaja, en uppdatering kan det väl få bli.. ;) Jag har faktiskt varit på väg att uppdatera flera gånger sista dagarna men så har nåt kommit emellan eller så har jag inte orkat sen... Det blir så ibland...

Dagarna bara rusar fram just nu känns det som... Jag laddar inför halvtid på den här kursen och sen är det sluttampen kvar bara... Det blir extra mycket att göra på slutet. Kom fram till att jag saknar 50 poäng naturkunskap för många olika högskoleutbildningar. Så jag var och ansökte om att plugga den sista blocket. Så det kommer bli 175% pluggande då... Ska bli spännande att se hur det går... ;)

I helgen gjorde vi massor men ändå inget speciellt. Så där lagom skönt. På fredagen drog både Oskar och Sebastian iväg och sov över hos klasskompisar. Oskar blev dessutom kvar hela helgen. På lördagen tog Tony och jag med oss tjejerna upp till Handen. Lite shopping (yeay, äntligen hittade jag sköna byxor) och sen fixade vi (Tony) barnens cyklar. På söndagen blev det lite mer cykelpyssel och lite laga bil... Det är nog tyvärr dags att inse att bilen snart har rullat sina sista metrar med oss...

Igår blev det en ganska lugn dag. Malin hade ont i örat under söndagsnatten vilket medförde att vi inte sov så mycket, hon och jag. Idag jobbar jag på att bli piggare. Jag gillar inte omställningen till sommartid. Det är för mörkt på morgonen och det är för ljust på kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...