torsdag 3 april 2014

In i dimman...

Det känns som om jag bara gnäller över hur trött jag är... Är nog inne i en botten-svacka... Orken är minimal. Men ändå måste saker göras. Tvätten tvättas, disken fixas osv osv... Idag ska det bli en vals med snabeldraken och sen ska jag ge mig på att göra någonting jag inte har gjort på säkert minst femton år... Jag ska laga punka på cykel. Helt solo. ;) Övrig tid av dagen ska gå till pluggande. Stor uppgift i excel ska in nästa vecka och det är helt nya saker för mig. Plus att det är prov på måndag i företagsekonomin.
Jag klagade igår, när jag satt här hemma i köket och pluggade, på att det lät så när dom kom och sopade rent på gården. Jag skulle inte ha gjort det. För dagens oljud är bra mycket värre... I huset mittemot renoverar dom fasaderna och det låter... Exakt vad dom gör vet jag inte men det lämnar ett stort damm-moln efter sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...