måndag 10 mars 2014

Regn i sikte?!

Hela förmiddagen har solen strålat för fullt! Lagom till jag började fundera på vilket tåg jag skulle ta gick solen i moln. Jag tänkte inte mer på det. Kollade termometern som sa 10 grader varmt. Tog på mig fleece och lämnade den otympliga täckvästen hemma. Kommer ut och konstaterar att molnen är en aning regngråa... Så kommer det regn idag är det för att jag inte är klädd för det... Tur att jag inte ska vara ute så länge... Bara till och från tåget.

Hemma är tvätten sorterad i färg så familjen där hemma kan börja nere i tvättis medan jag är i skolan. Ska bli riktigt skönt att komma i kapp. ;-) Disken hanns med och även lite plock. Skolarbetet fick ett avbrott för lite trevligt fikasällskap. Trevligt. En bra måndag så här långt alltså.

Och vad gillar ni den snygga lagningen av trappräcket på tågstationen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...