onsdag 12 mars 2014

Sommarväder...

Yeay!!!  Idag är det verkligen vår ute! I alla fall för mig som knappt var utanför dörren igår när solen sken som bäst. På radion pratades det om försommartemperaturer idag. Upp till 16 grader i Stockholmsområdet. Härligt. Får nog bli en promenad efter lektionen och plugga halva natten istället.

Det är så härligt ute att solbrillorna åkte fram! Mindre kul är att det lovas regn och minusgrader kommande vecka... Men det är då...

Idag är det lektion och plugga som gäller. Examinationsuppgiften är nästan klar. Några små justeringar kvar bara. Sen ska jag fixa skrivarbetet med den. Skriva hur jag har gjort och tänkt... Och så ska jag komplettera en tidigare uppgift, även den en skrivuppgift.

Men nu närmast ska jag njuta av solen som värmer mitt ansikte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...