söndag 23 mars 2014

Karantän, balkonghäng och läxor...

Tänk att tröttheten alltid är som värst ett dygn senare... Det betyder att jag är ännu tröttare nu än igår morse. Samtidigt känns kroppen piggare så det ska nog bli bra. Det gråa regniga vädret lockar till att stanna inne. Passar bra idag när Malin är i karantän.
Hittills har det inte kräkts nåt mer sen fyra igår morse. Hon har dessutom gjort nummer två utan konstigheter. Men hon åt inte ordentligt igår så vi kan inte börja räkna frisktimmar förrän hon visar att hon äter. Humör och ork är som vanligt i alla fall.
Håll nu tummarna för att ingen mer drabbas!

Tony är på kurs i dag så jag ska nog muta barnen med lite film så jag kan plugga lite. Veckans uppgifter är dels att skapa en blogg i wordpress, dels att göra första stegen för att skapa en egen html-sida. Alltså sånt jag har gjort förut. Lite roligt!

Men först ska jag nog utfodra min morrande, kurrande mage med frukost.  Bilden är från gårdagens balkonghäng. Första för i år!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...