måndag 24 mars 2014

Vab och bibliotek

Ny vecka, nya möjligheter. Och vab. Eller så mycket vab det nu kan kallas när man ändå redan är hemma från början. Malin har sin sista karantändag idag. I morgon är hon redo att gå till dagis. Hoppas jag i alla fall. Jag har betygssamtal imorn förmiddag så det vore ju trevligt att slippa ha ett tjatigt barn hemma då. För det är bara när jag har pratat i telefon idag som hon har varit extra jobbig. Annars har det gått bra och jag har fått massor gjort.

Nu sitter jag i skolan och väntar på lektion. Hade tänkt springa in på biblioteket och låna fortsättningen på boken jag läste ut i lördags. Sofie Sarenbrants  Vecka 36. Men tji fick jag. Ingen av hennes böcker fanns inne på biblioteket i Nynäs. Men däremot fanns alla inne i Ösmo. Och där hade jag tur i alla fall, alla fanns inne och dom har öppet till sju ikväll. Så det får bli en tur dit efter lektionen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...