söndag 16 februari 2014

Söndagshäng och mellognäll.

Sköna söndag... Kan tyckas i alla fall... Fick sova i lugn och ro i natt och vakna när jag ville. Om man bortser från att jag vaknade med ont i ryggen känns det riktigt bra. Frukost, lunch och röjande av hemmet är avklarat. Då kom huvudvärken som på beställning... Mindre kul alltså... Speciellt som jag och Malin ska på barnkalas om nån timme... Har fyllt en flaska med vatten. Ska se om jag kan dricka bort huvudvärken...
Igår kväll kollade vi på tredje delfinalen i melodifestivalen. Vilken flopp. Det fanns ingen sån där wow-låt. Några som var okej men inte mer än så. Efter sjätte låten bröt dom helt plötsligt för nåt skumt avbrott med Björn Gustafsson. Vi förstod inte riktigt grejen med det... Sen kom nästa paus. Det skulle härma invigningen av OS i Sotji. Det anspelades på sex i alla möjliga former. Så där lite diskret men ändå så tydligt. Men trots det har jag inte läst en kommentar om det på nån av nyhetssidorna. Däremot är det en jäkla massa skriverier om att Björn Gustafsson tog Nour på brösten... Det var ju liksom bara pricken över i om man ser till hela pausunderhållningen... Jag har sån humor att jag gillade det. Men jag kan förstå om folk tyckte att mellon var fel plats för detta... Men nä, jag har svårt att köpa att man bara klagar på tuttgrejen...

Nästa mellanakt var skitkul men nä, inte den heller hörde hemma i mellon... Jag undrar hur dom som planerat det hela tänkte... Om dom tänkte... Ja, ja... Det är ju bara att hoppas att dom lyckas bättre resten av året och framför allt till nästa år. Annars börjar jag nog hålla med kritikerna, det kanske är dags att lägga ner då...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...