lördag 1 februari 2014

Mellolördag

Gomorron! Eller kanske till och med god förmiddag. Jag fick sovmorgon. Så skönt. Jag behövde verkligen det. Nu har jag precis avslutat en serverad frukost med gott hembakt bröd. Jag fick för mig att inviga min ena födelsedagspresent igår, två brödformar. Och det blev så bra att Emilia har suttit bredvid mig och njutit och hela tiden berättat vilket gott bröd det var. Så jag kommer helt klart baka bröd igen. Måste bara hitta fler recept som faller mig i smaken. ;-)

Idag ska vi ut och leka i snön. Det snöade ganska bra igår och dagens temperatur runt nollan borde göra snön perfekt att åka i. Dessutom ska vi förbereda för årets första mellokväll. För numera är det ju inte bara jag som vill titta här hemma. Kommer ha minst tre barn som vill titta... Så vi laddar för en trevlig kväll. Och så hoppas jag hinna plugga lite. ;-)

1 kommentar:

  1. Hoppas att Maja har glömt bort att det är ikväll så slipper jag plåga mig igenom det :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...