söndag 2 februari 2014

Det går bra nu...

Fotograf Andrea Jonsson
Dagen har försvunnit i ett rasande tempo... Maken rensar garderoben och det ger mig lite ångest. Jag skulle behöva göra samma sak. Jag har på tok för mycket kläder och alldeles för mycket som inte används alls... Får ta det nån gång i framtiden när jag har lite mer ork. ;)

Själv har jag suttit vid datorn nästan hela dagen. Två skolarbeten är i stort sett klara för inskickning imorn. Jag måste bara fundera och läsa igenom lite till. Men det känns toppen. Jag känner mig i fas. Nu är det bara en uppgift kvar att göra på kursen Svenska skrivande. Ett reportage med en intervju... Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska skriva om eller vem jag ska intervjua... Men det löser sig.. ;)

Mindre kul idag är att Malin snodde mina ringar imorse. Förlovnings- och vigselring. Båda låg på nattduksbordet under natten. Förlovningsringen, den mindre av dem, hittade jag på golvet under vardagsrumsbordet imorse. Vigselringen har jag fortfarande inte hittat.
Jag letade lite förut och passade på att sopa ut allt som gömde sig under soffan... (Varför glömmer vi alltid att städa där under?!) Jag hittade ingen ring. Men någonting helt annat som varit saknat sen flera månader tillbaka.. Oskars mobil! Men jag förstår inte hur vi har kunnat missa den innan för vi har verkligen letat under soffan... Ja, ja.. Nu är den hittad och han är så nöjd så! Nu hoppas jag bara att det inte kommer dröja lika lång tid att hitta min vigselring... Hittar jag den inte idag får jag nog skolka från skolarbetet imorn och leta igenom hela lägenheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...