torsdag 30 januari 2014

Rossel, bockat av och fullt upp.

Host, host, rossel, rossel. Jag har en envis förkylning och just på morgnarna är den som värst. Jag vaknar med en stor klump i halsen som måste hostas bort. Lite drygt faktiskt... ;-)

Annars är det faktiskt riktigt bra här. Igår kväll, efter många timmars skrivande, skickade jag äntligen in min analys av Strindbergs Fröken Julie. Så himla skönt att äntligen ha gjort det. Nu kan jag bocka av den på todolistan och allt från höstens kurser är klart!

Idag väntar ännu mer skrivande men först ska jag belöna mig med lite headerpysslande. Känns som en bra belöning. :-) Jag ska dessutom baka. Är min tur idag. Och jag måste hinna under dagen för ikväll ska jag på möte på dagis innan det är dags för torsdagsfika. Fullt upp idag alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...