måndag 24 februari 2014

En bra dag, bokrea och kanske lite tur

Första dagen på sportlovet går mot sitt slut. Dagen började riktigt bra. Jag vaknade med Oskar och Malin som fnissade i sängen bredvid mig. Oskar fixade sen frukost och sovmorgonen innebar imte sova länge men däremot tid att fixa hemma. Ungarna fixade i sina rum, jag diskade och fixade i övriga lägenheten.

Efter avlämning av Malin plockade jag lite till hemma innan jag först gjorde läxan i företagsekonomin och sen fortsatte med uppgifterna i grafisk kommunikation. Tyvärr verkar det vara nåt strul med grafikkortet i min dator i kombination med photoshop. Jaja, det finns fler datorer hemma. ;-)

Nu är jag på väg hem. Veckans lektion i klassrum är avklarad. Dessutom har jag, om vi har tur, fått tag på skruvarna som saknas till Emilias säng plus att jag köpte en gammal retro visp. Den kommer göra sig bra i båten i sommar. ;-)

Jag ska nog passa på att kolla dom sista kursmomenten i Photoshop ikväll så kan jag skolka lite i veckan. På så vis kan jag hitta på nåt med barnen. Gympaskor är tydligen ett måste nu när våren är på g och så börjar ju bokrean. Fast jag minns att det brukade vara roligare med bokrea förr om åren? Är det så eller är det bara jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...