fredag 28 februari 2014

Det går fort...

Dagarna går i en rasande fart. Sista dagen på lovet är redan här. I tisdags var Sebastian på museum med fritids. Emilia och Oskar fick en dag med mamma. Vi åkte en sväng till Handen. Nya skor behövdes inför våren. Stor hit! Dessutom fick även mamman ett par nya skor.
I onsdags hade jag tänkt ha Malin hemma medan dom andra tre var på äventyr med farmor och farfar. Tills vi upptäckte att dagis skulle tillbringa förmiddagen i gympasalen. Något Malin älskar. Så hon fick gå.

Själv har jag roat mig en aning för lite med skolarbete men det ska nog inte vara nån fara. Dessutom har jag äntligen ordnat så att vi ska kunna skruva ihop Emilias säng. Så det ska fixas i helgen. Äntligen! Gå på lite kalas ska vi också hinna med. Och kolla in Vasaloppet.

Blir nog en bra helg. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...