måndag 24 februari 2014

Sportlov!

Så är då sportlovet här! Hur kunde det komma så fort. Det var ju nyss jullov ju! Här hemma innebär det sovmorgon en hel vecka. Inte för att mina barn förstår att jag menar sova länge då... ;-)

Den här veckan är det fritids och dagis som gäller för barnen. Jag har ju inte lov från skolan. Dagen i ära börjar ett nytt delmoment i kursen så det lär bli fullt upp. Ja, det är nya moment på båda kurserna.

Dessutom har smhi lovat riktigt vackert väder idag. Så jag ska försöka hinna med en promenad under dagen med. Våren är ju verkligen på g nu. Såååå härligt.

Just det, uppdatering om hur det går här hemma... Igår borrades hatthyllan upp. Nu ska bara ordningen i hallen fixas. Dessutom satte vi upp en hylla ovanför vår säng. Den blev jag supernöjd med. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...