måndag 6 januari 2014

Jullovsmonster

Phu! Äntligen närmar sig jullovet sitt slut. För hur skönt det än har varit med jullov och långa sovmorgnar så längtar jag verkligen efter vardagen nu. Mindre kul är faktiskt att skolan har studiedag imorgon. Jag hade med glädje skickat iväg alla barnen imorgon bitti...  Och det märks på barnen med att dom saknar skola/fritids/dagis och alla kompisar och aktiviteter. Idag märks det lite extra mycket på oss alla...

Ikväll blir den stora utmaningen att få barnen att somna i tid... Maken ska jobba imorn så han måste i säng i tid. Och ungarna kanske inte ska sova till åtta, nio när dom på onsdag ska upp senast halv sju...

Nä, går inte ens att stjäla sig några minuter här... Kaoset är ett faktum idag...

2 kommentarer:

  1. Lov kan verkligen testa en tålamod ordentligt... Vardag är inte så fel alltid :) Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...