söndag 5 januari 2014

Klippfunderingar...

Mitt hår är i akut behov av klippning. Det är mååång månader sen jag klippte det sist. Det börjar bli långt nu. Så där så att det går att sätta upp i toffs om jag vill. Det gör att jag saknar mitt långa hår.

Jag funderar lite på lugg med. Har funderat på det förut med. Vet inte... Svårt att veta om det kommer bli bra ju... men skulle vilja ha lite förändring... Jag får fundera vidare fram till jag lyckas komma ihåg att boka klipptid. :-)

På bilden är bilder på mig som nyklippt i augusti, stylad för fest i julas och i ett försök att se hur lugg skulle se ut från häromdagen.

3 kommentarer:

  1. Du skulle absolut passa i lugg :-)
    Ett tips är att klippa en lite mer rundad lugg i kanterna så kan du lägga det i sidbena om du vill.

    SvaraRadera
  2. lugg är svårt. tycker alltid det är snyggt på andra men inte på mig själv. tycker du passar jättefint i frisyren med gröna tröjan. fast du är ju alltid fin förstås ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...