tisdag 17 december 2013

Ordbajseri!

Jag måste vara bäst i ordbajsande! Nästan en hel dag, ja fem timmar i alla fall, har jag suttit och ordbajsat. Tänk om man kunde få betyg i det. ;)

Jag känner mig en aning trött i skallen och misstänker att det jag har skrivit ihop bara kommer ge mig precis godkänt. Men, men... Jag är nöjd med det. Har inte lagt mer energi än så på kursen den här terminen. Däremot ska jag ladda om inför nästa prov imorn. Dels ett mindre i naturkunskap igen  men också ett i klassrum i information & kommunikation där jag siktar på A. :)

Hoppas ni alla får en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...