onsdag 18 december 2013

Det blir bättre sen...

Idag är en sån där dag när livet inte känns på topp... Det går inte riktigt som jag vill... Det ena göra mig otroligt ledsen och ger en känsla av att inte vara uppskattad ordentligt. Och ja, just nu tänker jag faktiskt känna så. Sen kan jag ta tag i det imorn. Eller om några timmar. Vem vet när humöret släpper. Det andra gör mig mer frustrerad och samtidigt lite ledsen. Men det är min situation och den får jag stå ut med... Det går över och har jag tur löser det sig till det bästa i slutet...

Idag är det är dags för mer prov. Jag hoppas att naturläraren låser upp sista uppgiften så jag kan göra den nu på förmiddagen. I eftermiddag väntar prov i skolan. Det är ett litet prov och kommer säkert gå bra.

Jag passar på nu när jag känner mig lite allmänt deppig. Ja, att sakna snön!!! Kollar man på bilder från förra julen så fanns det massor av snö! Jag vill ha det nu med! Det var så härlig i morse när jag lämnade Malin på dagis och marken var vit av frost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...