tisdag 10 december 2013

Kalas och röj!

Vab idag igen. Trodde jag skulle kunna skicka iväg både Oskar och Emilia idag men hennes hosta blev värre inatt igen.

Dagen började med skönsång för Oskar. Han fyller nio år idag. Därefter blev det frukost med tårta. Vad gör man inte för barnen när man inte hinner fira på kvällen. Han och Tony är på träning ikväll.

Jag och Emilia skulle städa lite och förbereda för julgranen. Det slutade med att jag städade hela grabbarnas rum. Alla röror och oordning tog jag tag i. Det tog hela dagen och jag var riktigt nöjd efteråt! Nu återstår att ta tag i tjejernas rum. Det behövs där med.

För ett festa till det lite serverade jag våfflor till middag. Alldels för gott! ;-) Och efter maten blev det en tur till källaren efter jullådorna. Jag älskar känslan när jag äntligen får hämta dom. Nu väntar jag på att Tony ska komma hem så han kan sätta i ljusen i granen. Det är hans uppgift. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...