måndag 9 december 2013

Terminsavslutning och klantigt gjort.

Terminens sista svenskalektion är avslutad. Det känns konstigt att terminen redan är slut. Eller nästan slut i alla fall,  för det skrivarbetet ska inte in förrän nästa vecka. Kul var däremot att få resultatet på nationella provet. Jag fick B i både den muntliga och den skriftliga delen. Yeay!

På väg till tåget sprang jag in på konsum. Dom har julgransbelysning så jag passade på. Nu är jag redo att klä granen. Mindre kul är att jag inte kollade vilket tåg jag klev på. Så det blev en halvtimme extra på tåget i Nynäs... inte riktigt planerat. Men, men... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...