onsdag 18 december 2013

Jag hoppas vinna en liten smekmånad!

Denna tävlingen som Superquinnan har skulle jag verkligen vilja vinna!

Tänk om jag kunde få rymma från vardagens alla måsten, alla krav och stressen en stund med det bästa jag har. Ja, maken är faktiskt det bästa jag har. Utan honom skulle jag ju inte ha mina älskade barn, jag skulle inte vara den jag är heller. Och trots att vi har varit ett par så många år har vi aldrig gjort något sånt här tillsammans. Våra dejter brukar sträcka sig till bio och middag på stan.

När vi började prata om att gifta oss fanns Häringe slott med på listan men ströks sen. Sedan dess har jag varit nyfiken på slottet som gömmer sig bakom dom stora grindarna. Tänk om vi kunde få uppleva på vår bröllopsdag där. Få den där lilla smekmånaden i efterhand. För snart sex år efter bröllopet har vi fortfarande inte varit iväg på nån smekmånad. Dagen vi gifte oss sov vi hemma med tre barn.

Ja, skulle jag vinna det här skulle jag tvinga fråga någon om barnvakt och ta med mig den älskade maken på en smekmånad på bröllopsdagen. ♥ Äta en god middag, strosa i naturen, titta ut över havet, somna tillsammans och avsluta med en härlig frukost.

Håll tummarna för att jag och maken vinner ett dygn för bara oss själva för att kunna vårda vår kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...