fredag 20 december 2013

Jullov och julnaglar.

Yeay!!! Äntligen jullov! Jag tror vi alla har längtat lika mycket! Jag har en sista skrivuppgift att avsluta i svenskan men i övrigt är allt klart!! Och jag lyckades bli godkänd i naturen! Så jäkla skönt! Och i info/kom blev det ett A. Känns riktigt bra!

Förutom skolan har jag dessutom städat klart hemma inför julen. Är bara en snabb dammsugning kvar. Och nästan alla klappar är inslagna. Plus att jag tror att jag har lyckats handla allt som behövs inför jul i matväg. Jag kan alltså sitta i soffan och bara njuta ikväll.

Och så njuter jag av mina naglar. Testade gelénaglar den här gången. En av handbollsmammorna fixade snygga julnaglar på mig idag. Och genast känns allt så mycket bättre. Bara en sån simpel sak som att knappa på mobilen går lättare nu. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...