tisdag 5 november 2013

Regnkaos

Gomorron i regnkaoset. Idag vräker det ner där ute och smattrar bra mot balkongen. Det känns inte alls lockande att kliva upp, ännu mindre att behöva lämna barn i det. Jag är tacksam att Emilia går tillsammans med Oskar idag så jag slipper gå den långa promenaden...

Och det ska bli intressant att se hur Nynäsbostäders hål i asfalten står sig mot regnet idag. I söndags när vi kom hem regnade det mindre och vi möttes som vanligt av en sjö utanför porten...

Idag ska det bli lite plugga och en del röja här hemma. Det har infunnit sig ett litet kaos efter helgen som var...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...