onsdag 6 november 2013

Frostigt, frukost på rymmen och jul!



Gomorron. Här spenderas soluppgången på pendeltåget, som far genom ett frostigt landskap med trollska dimmor. Det är en riktigt vacker novembermorgon!
Jag har lämnat/skickat iväg barnen till dagis och skola och är själv på väg in till stan. Där ska jag möta upp härliga Johanna för att vara hennes plus en på en eventfrukost med Philips på NK. Det ska bli skoj. Och i eftermiddag väntar skolan.
Igår åkte jag och Johanna (en annan Johanna ;-) till ikea en snabbis. Jag skulle handla lampor till köket. Vilket jag gjorde. Dessutom kom jag hem med en massa skoj inför julen. I alla fall i ätväg. Det var så bra priser att det var lika bra att passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...