måndag 11 november 2013

Kallt ute!

Måndag morgon. Ny vecka, nya erfarenheter. Och yeay, sol och kallt ute! Äntligen går vädret mot kallare tider. Jag är så less på dom här mellantemperaturerna. Det är för kallt för att gå i college - vilket barnen vägrar förstå, och för varmt för täckjacka och bara ett lager. Men idag kunde vi ta fram täckjackorna! Yeay!!!

Idag väntar en lång dag. Lektion i kväll och möte med syv mitt på dagen. Blir nog en förmiddag hemma för att sen spendera resten av dagen i skolan. Ska lägga en del av förmiddagen på att försöka bestämma vilka ämnen jag vill ge mig på i vår. Inte det lättaste. Men jag börjar få ett hum om vad jag vill syssla med. Ska bara tänka alla tankar klart. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...